Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid

Inte riktigt min typ av musiksmak, men den här har jag fastnat för! :)

 

Dagen började med en promenad i skogen med Jeanette, Malin och Jeanettes galna bullterrier Edvin ;) Sen blev jag lite nervös när Edvin började skälla och sprang rakt in i skogen, plus att våran bil stod vid någon äcklig åtel av något slag med massa matrester och en halv älg typ. Usch! Men annars var det ganska mysigt. Solen har lyst hela dagen idag men det har ändå varit kallt..

Nu har jag bara en fråga kvar på min hemtenta! SKÖNT! Så nu sitter jag och väntar på att Petra ska höra av sig, så ska vi ut och ta en promenix!

 

(haha, jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den här bilden. snyggaste kockarna i stan! ;) jennet och jag 2007 tror jag)

 

 

 


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0