Plugga, plugga..

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Hillevi kom hit en sväng och vi gjorde ett försök att plugga lite matte. Vi tog oss en bit, men sen fastnade vi ;) Vi har inte haft någon genomgång än, så vi började själva. Men på fredag blir det genomgång på skolan så då hoppas jag att vi tar oss lite längre.. Hehe :D

Imorgon är det självstudiedag så då behöver jag inte heller gå till skolan. Så imorgon ska jag bara slappa, kanske börja med distanskursen hemma om jag får min bok! Sen ska jag nog sola lite med Petra och gå in på bolaget en sväng.. se om man hittar något gött till helgens fest ;)

Nu sitter jag här och dricker kaffe.. och har tråkigt. Det är storm ute så det känns inte som att det skulle vara så trevligt med en promenad heller.



(Egypten 2009 med Nina.. Vill tillbaka!)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0