Shuhuu..

Ja, jag lär väl slänga in ett inlägg.. ;)

I lördags blev det nog liite för mycket av det goda. Men jag hade en trevlig kväll nere på bowlingen med Petra, sen vad jag har gjort ute till klockan 04.00 har jag ingen aning om! Haha :)

Nu är jag väldigt förkyld igen, och det är inte ett dugg kul. Lär väl bli sjuk igen om 3 veckor med min vanliga tur!

Jag har börjat få tillbaka mina dumma idéer på att bli brunett igen.. Men jag tänker INTE göra det. Men att man aldrig kan bli nöjd?! Haha!

Nej, nu ska jag dricka en kopp te och chilla.. Hajdo!


läsares ord.. ♥
Postat av: Nina

Du dom är såå snygg i brunt! Fast du är ju snygg i blont också ;)

2010-10-19 @ 10:25:18
URL: http://shinysister.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0