Uek..

Nu sitter resten av släkten här och äter surströmming! Fyfaaaan vad vidrigt det är. Jag håller på att dö, helt seriöst! Det där är nog verkligen en "maträtt" som man antingen hatar eller älskar. JAG HATAR DEN! Höll på att kräkas när mamma kom in med burken i köket.. uuuewww! Nä, tacka vet jag korv och  makaroner! Det blev min lyxiga middag idag ;)

Idag har vi varit ute i skogen och plockat trattisar. Hittade en hel del faktiskt :) Så imorgon måste jag hitta på någon god maträtt med svamp.

På måndag börjar jag plugga igen! Känns ganska konstigt måste jag säga. Men har man ett mål och ger sig fan på det så ska det nog gå bra. Köpte Matte B för 230 kr, Naturkunskap B för 500 kr.. Och sen blir det distanskurser 500 kr styck.. BILLIGT! Inte.

Aja. Nu ska jag försöka sätta mig i köket och vara social.. Börjar nog hulka så fort jag närmar mig köket :S

Hoppas att ni andra har en kväll iaf :D


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0