Usch..

Min axel är inte alls som den ska.. :( Har jätteont! Höll på att börja grina imorse när jag vaknade, kan inte ens lyfta den. Så imorgon blir det ett besök hos doktorn om det inte har blivit bättre.

Igår så följde vi med Erik in till mora och kikade på hockey.. mora vann med 5-3 mot västerås :) Så jag och Petra stod där och skrek och klappade händerna lite. Sen var det ju meningen att vi skulle hålla oss nyktra.. Det gick ju inte sådär jättebra. Det slutade med att vi var nere på bowlingen och hade jäkligt trevligt faktiskt. Sen hamnade jag på hemlig ort! Haha :P En rolig kväll var det iaf!

Är så förbannat trött, har inte sovit mer än 2 timmar tror jag.. Så snart blir det en dusch, sen ska jag krypa ner i min sköööna säng ♥

Hoppas att ni också har haft en trevlig helg :)


läsares ord.. ♥
Postat av: Nina

Vad snygg du var imorse ;) Miss you!

2010-10-27 @ 19:40:14
URL: http://shinysister.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0