Usch..

Vilken hemsk natt. Har kanske sovit 2 timmar.. Har hostat konstant hela natten. Det är nog det värsta jag vet.. Det slutar INTE KLIA I HALSEN.
Så idag har jag setat hemma och pluggat hela dagen. Måste försöka bli klar med hemtentan i Naturkunskap B och göra klart mitt uppdrag i etik o livsfrågor den här veckan. Sen måste jag göra matteprov nästa vecka. Gruvar mig liiite inför det.. Som sagt var, matte är verkligen INTE min starkaste sida :P

Ikväll händer det inte mycket.. Ska kika på "Halv åtta hos mig" och "Desperate Housewifes".. Sen blir det nog bara chill skulle jag kunna tro ;) Hehe.


Vädret idag hade vi kunnat skippa också.. Nej, tacka vet jag stranden i Egypten!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0