Yeeees!

Hemtentan är äntligen klar. Skönt! Så nu kör vi vidare med genetik och genteknik! Hoho..

Idag har det inte hänt mycket vill jag lova! Har bara varit hemma hela dagen och pluggat. Inte ens en promenad idag.. ;)

Har nyss beställt hem lite smink från MAC.. Skulle vilja ha läppstiftet som Lady Gaga har, men det fanns inte :/ Synd, för det var jävligt snyggt! Så det fick bli ett annat istället :)

Nej, nu måste jag försöka dra mig mot sängen snart. Ska ner och prata med matteläraren imorgon, se om han kan få mig att fatta lite av den där förbannade matten. Usch!


läsares ord.. ♥
Postat av: bela

ah, heja kicks! ;)

det finns ett så grymt snyggt läppstift som heter plumful. riktigt sådär rosa och snyggt! tips bara!

hörru,ring mig gärna under helgen, jag kan inte ringa någon förrän nästa vecka någon gång. håller på att byta abonnemang.

PÖSS

2010-10-22 @ 05:25:23
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0