Oj..

Har jag en blogg? ;) Haha!

Ska faktiskt försöka börja blogga igen.. Flytta bloggen till en ny adress måste jag göra också.. Ligger för mycket old shit kvar här! ;)

Helgen har varit galen.. och kul. Älgkrock, hångel med fula killar, dans och kanske lite för mycket dricka.. Men, man lever bara en gång! :D

Kan ju tala om att jag börjar plugga den 4e oktober också! Ska plugga upp Matte B, Naturkunskap B för att få behörighet att söka till högskola. Sen ska jag läsa psykologi & etik och livsfrågor också. Och sen till hösten ska jag söka till sjuksköterskeprogrammet och sen blir det barnmorska! Och DET ser jag verkligen fram emot :)

Aja. Kommer väl med en uppdatering när jag ska försöka ta tag i bloggandet! :)

Justeja. Jag har klippt lugg! Har hört allt från Lady Gaga, hjälm på huvudet, peruk, troll. Men jag blev nöjd ;)

läsares ord.. ♥
Postat av: bela

äh, du är fett snygg!

2010-09-28 @ 05:49:39
Postat av: Sandra

Du passar galet bra i lugg! :)

2010-09-28 @ 11:30:47
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0