Dag 4

Ja, ni ser ju hur bra det går för mig att uppdatera den här skiten.. haha. Men jag kör vidare med dag 4 iaf :)
Kan samtidigt berätta att jag är klar med Naturkunskap B och på måndag blir jag klar med Etik och Livsfrågor! Så jäkla skönt. Nu ska jag bara kämpa på med matten och se till att få godkänt..


Mina mål/drömmar/önskningar

Mina mål just nu är att ta mig igenom pluggandet och bli barnmorska, vilket kommer att ta mig ca 6 år. Sen hoppas jag att "den rätta" för mig dyker upp inom en snar framtid. Någon jag kan lita på och som ser mig för den jag är, och förhoppningsvis få en liten knodd eller två :)
För övrigt så önskar jag att få leva ett friskt, bra och lyckligt liv :D





läsares ord.. ♥
Postat av: Mamma

Det hoppas jag med gumman ..Att du får allt det där

Kramar

2011-02-25 @ 19:58:41

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0