Blir så less..

Nu börjar jag verkligen bli trött på det här. Kan verkligen inte somna på nätterna! Ligger och vrider och vänder på mig till 4-5 på morgonen innan jag somnar. Är verkligen sjukt jobbigt. Och SJÄLVKLART när jag sover dåligt så får jag världens vackraste munsår.. I love it! Not. Så blir det inte bättre ska jag nog be någon doktor lite snällt om sömntabletter. Har aldrig haft problem med att somna förut.. Jaja, nog om det!

Idag har det inte hänt mycket alls. Har haft huvudvärk hela dagen så jag har degat framför TVn hela dagen faktiskt. Det får man göra då ;)

Har inte så mycket att skriva såå.. jag bjuder er på min favoritlåt just nu iaf då!




läsares ord.. ♥
Postat av: bela

jag vet fan inte vad det är men jag har inte sovit en blund sen jag kom tillbaka till göteborg.

måste vara inre stress. trött blir man och grinig blir man. en JÄVLA PLÅGA blir man om man inte får sova.

blä.

2011-01-08 @ 07:20:58
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0