Dag 1

(har inte lugg längre dock. men jag har inte så många nya bilder på mig själv heller. men den får duga!)

1. Jag har väldigt dåligt tålamod. När jag vill ha/vill något så ska jag ha/göra det på en gång.. :P

2. Jag har tre tatueringar och ska snart göra en till.

3. När jag var mindre tillbringade jag mycket tid på sjukhuset för att man trodde att jag hade struma.Är inte riktigt klart än vad som är fel, men jag ska försöka få det undersökt igen.

4. Jag står för vad jag tycker och är inte rädd för att uttrycka mig om det!

5. Jag är väldigt pysslig (när jag har ett eget hem, vilket jag inte har nu) och vill ha det fint och rent.

6. Jag svär väldigt ofta.. :P

7. Jag älskar allt som har med smink att göra. Läser ofta om det och skulle vilja jobba med det.

8. Jag har ett fånigt sneflin som kommer fram ibland (som ni kanske kan se på bilden) då jag bara ler med en sida.

9. När jag var liten pratade jag så konstigt att mamma och pappa fick lov att kolla om jag hade fel på hörseln. T.ex. så kallade jag Lilla sjöjungfrun för "Flenflosch" ;)

10. Jag HATAR småkryp. Det är det värsta jag vet. Alla tycker att jag är löjlig men det är som vilken fobi som helst!

läsares ord.. ♥
Postat av: bela

nej vad söt! "Flenflosch" :D <- dog lite inombords där.

mer pooserbilder hannah!

2011-01-24 @ 16:45:25
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: the CLOWNCUNT

Åh! Tack! :D Behöver faaaan massage. har ont i ryggen! ;(

2011-01-24 @ 17:02:01
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Ja, du bruden det finns så himla mycke fint på mässan. När jag är där vill jag inget hellre än att ha en egen butik, jag blir typ kär i alllt(nu pratar vi saker, har ju världens bästa kärlek, din bror :-D ) Oj, ser ut som skrattgubben fick dubbelhaka men va fan...

Har värsta dåligt samvete för att vi inte hunnit till er med julklapparna än.... Men lovar att dyka upp inom kort!



Puss puss

2011-01-24 @ 19:21:16
URL: http://lovetiger.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0