Dag 2

En person jag vill träffa just nu..
Min älskade mormor som gick bort alldeles för tidigt och hastigt! 30 november 2002, då var jag 13 år.
Mormor var verkligen världens snällaste, roligaste och underbaraste människa. Och så jäkla rolig.. Haha :)
Mormors begravning var nog det jobbigaste jag har varit med om i hela mitt liv.
Låtarna som spelades då var Visa från Venjan, Koppången och Wish you were here.
Så om jag någonsin gifter mig vill jag att Koppången och Visa från Venjan ska spelas på mitt bröllop. Oftast så är det låtar som spelas på begravningar, men det är så vackra låtar så jag tycker dom passar på ett bröllop också.
Så då får mormor vara med på sätt och vis.
Älskade mormor, du är så saknad!



Rut Snitt

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0