Dag 3

Min favorit årstid och varför.

Åh, favoriterna är ju sjävklart våren och sommaren.. Jag vet inte om jag kan välja bara en :P
Våren är helt underbar när solen kommer fram och börjar värma, snön smälter, tussilago och alla andra vårblommor kommer fram. Man kan sitta i solen och njuta, börja sitta på uteserveringar och dricka en kall öl.
Sen är ju sommaren underbar! Värme, fest, sol och bad.. Love it! :D

 

 



 


läsares ord.. ♥
Postat av: the CLOWNCUNT

jag har dessutom bokat in semester unde tredje och fjärde yran. så jag hoppas på en riktigt bra jävla sommar nu!

sen hannahlainen i göteborg! ;D

2011-01-26 @ 22:09:59
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0