Denna förbannade huvudvärk..

Usch ja! Den här dagen har verkligen varit jobbig..
Började dagen med att åka ner till skolan och göra matteprov iaf. Och jag tror och hoppas att det gick ganska bra..
Sen har jag faktiskt bara setat i soffan hela dagen. Har druckit vatten och treo, sen tog jag en varm dusch så då släppte det lite iaf. SKÖNT! Känner att det trycker lite fortfarande så snart får det bli sängen för min del..

Hämtade min ögonskuggepalett idag iaf! Det såg bra ut, men jag har inte hunnit testa dom än ;)

Har inte så mycket planer den här veckan. Ska fixa naglarna på torsdag iaf.. Men jag ska väl försöka skriva något "roligt" här iaf ;)

Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig!


läsares ord.. ♥
Postat av: bela

kommer du ihåg: http://www.youtube.com/watch?v=wO-NuNa_Evo.



shiiit vilken... minnesvåg. haha

2011-01-21 @ 13:46:10
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0