E.T

Katy Perry - E.T. Så jääävla bra låt! :D

Igår gjorde jag ju som sagt var prov.. Jag tror att det gick ganska bra :) Skönt att ha det gjort iaf! Nu har jag bara ett prov kvar i Natur B sen är jag klar med den kursen! Skönt :D

Idag har det inte hänt så mycket. Jag och mamma åkte upp till moster en sväng och hälsade på henne och lilla Jeppe :)

Ska nog plugga lite mer natur b ikväll, sen ska jag ta en promenix med Petra :)


Har beställt en ögonskuggepalett nu som alla säger ska vara så jäkla bra! Så jag får hoppas på det bästa nu då.. Då kanske jag köper rougepaletten och sotningspaletten också! :)

Tror att den här kostade gick på 350 kr. Men tänk hur billigt det är egentligen! Om man hade köpt lika många i affären så hade det ju kostat en hel del. Där kostar ju fyra färger 100-120 spänn  ;)



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0