Kolföreningar, livets kemi..

Japp, det är vad jag har pluggat heeela dagen. Ska ha prov imorgon, så nu hoppas jag fasiken att det ska gå bra ;)
Har även hunnit vika lite kläder, städat och tvättat idag också. Måste nog plugga lite mer innan jag går och lägger mig..

Var och hälsade på Nina och Marwin en sväng igår. Och HERREGUD vilket litet charmtroll han är! :) Han har blivit så stor sen jag såg honom sist, skrattade och sprattlade som en tok.. Gullefjun! Sebastian låg och sov när jag kom så jag hann tyvärr inte träffa honom. Sen är det ju alltid lika trevligt att träffa älskade Nina ♥ Synd att vi träffas så sällan, det måste det bli ändring på!


GULLEFJUN! :D



Jag och Nina, vintern 2009.

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0