Nej men usch..

Jag hatar matte. Det här är nog inte första eller sista gången jag skriver det heller! Imorgon ska jag ner till skolan 12.00 och göra prov. Och jag HOPPAS att jag klarar det så jag får den här skiten avklarat någon gång!


Nu ska jag duscha, måla naglarna och sen ska jag repetera hela kapitlet igen så jag fan är säker på att jag klarar det här.. Wish me luck! ;)

Hoppas att ni har en trevligare kväll att se fram emot!


Bjuder på en gammal bild och kan samtidigt säga att jag aldrig tänker klippa av mig håret igen. ALDRIG!

läsares ord.. ♥
Postat av: Bela

Av; men se där ja! Har du ett nummer till dem sp kan jag ringa dit :))

ska sen bli förste man att hålla med dig om att passar bättre i långt hår även om du är snygg i det korta!

2011-01-14 @ 05:18:53
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0