Söndag..

Och imorgon är det måndag igen! Veckorna går fort nu tycker jag.. Snart är det härlig vår, sen är det underbar sommar! :D

Helgen har varit lugn och skön. I fredags kom Nina hit och myste. Hon hade tagit med sig hela barskåpet hemifrån.. Haha ;) Vi drack lite vin och käkade ost och kex. Blev någon grogg också, men som sagt var det bara en mysig hemmakväll med massa snack och musik! Tack för det Nina ;)
Igår så plockade jag undan julen här hemma. Rev ner julgranen, bytte dukarm hängde upp nya gardiner och lite annat pyssel :) Sen spelade jag yatzy och chicago med mamma och pappa hela kvällen!

Idag har jag pluggat lite, lagat mat och gjort en hallonpaj. Mycket mer har det inte hänt!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg! :)


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0