Tjohoo!

Det är bra att ni skäller på mig för att jag inte uppdaterar.. Haha. Helt värdelös :P

Jul och nyår har varit riktigt bra för min del. På julafton var hela familjen samlad och jag har fick världens finaste julklappar. Så nöjd var jag minsann! ♥
På juldagen förfestade vi med Carina, sen drog vi ner mot Orsa Hotell. Jag hade så jääkla roligt alltså! Dom nya ägarna hade fixat det riktigt bra med DJ, insläpp och allting. Måste faktiskt säga att det har varit skitdåligt åren innan.. Men nu var det riktigt bra! :) Så tack alla som var med och gjorde det till en FETT rolig kväll ;)

Nyårsafton var jag bara hemma med mamma och pappa, sen kom Tage hit en sväng. Först satt vi och skrek framför TVn till jvm-matchen mellan Sverige och Kanada. Jäklar vilken rysare! ;) Sen gick vi ut och skickade iväg lite raketer och skickade iväg lite khoom loy lyktor :)

jag hoppas iaf att ni har haft det bra över jul och nyår. jag ska försöka bli lite bättre på det här nu..
(för hundrafemtielfte gången).. :P


PUSS!


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0