Dag 5

Hallo mina kära läsare! :) Har inte så mycket roligt att berätta för er.. Var på after ski i grönklitt igår, så vi drack lite och dansade till woodpjucks. Sen åkte vi hem till Malins föräldrar och blev bjudna på varm smörgåstårta och sen gick vi vidare hem till Malin och drack lite vin. En ganska lugn kväll blev det.
Har sovit jäkligt dåligt inatt vilket såklart slutar med att jag har fått munsår.. IGEN! Jag vet inte hur många gånger jag har haft munsår nu bara på någon månad :S Irriterande. Och jag kan tala om på en gång att munsårskräm/plåster hjälper INTE. Så köp det inte om ni får munsår.. ;)





Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu:

Och det ska jag säga er mina vänner, det är en helt ny garderob med kläder! Haha ;) Kommer faktiskt inte på något annat. Det finns säkert viktigare saker :P


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0